miercuri, 25 martie 2009

Reconstruire

Ce tragedie mai mare poate fi decat aceea ca o femeie sa-si piarda un cercel mult indragit si sa strice astfel un set pretios la care tine foarte mult? Ei bine, si ce poti face daca afli de "nenorocire", intri in posesia "dezastrului", ai cateva unelte la tine si ceva timp liber? Reconstruiesti totul si redai zambetul pe buze.

Din pacate, n-am realizat si pozele intermediare, dar voi descrie ceea ce am facut.
Geni, sper sa-ti placa!

Asadar, aveam in mana un cercel cu murano (o bobita maricica), un colier si o bratara cu murano (bobite mai mici). Ce putem face in aceste conditii. Simplu, pentru ca bobitele de la colier si bratara erau prea mici, le-am asociat acestora inca doua margelute care se apropiau de culoarea lor. Cercelul initial, l-am desfacut si transformat intr-un medalion pentru colier.

Bratara, care oricum era un pic mai largura, a fost "saracita" de doua bobite. Ideea e ca tot siragul era pe ata innodata, asa ca a fost cam dificila desfacerea si mai ales reasamblarea cu sistemul de prindere. pentru o mai multa siguranta am preferat sa fac un nod si sa-l intaresc cu UHU transparent.

Cerceii au fost refacuti de la zero. Pe tija aurie am pus un capat de margele luat de la bratara, margica cea noua, bobita de murano si al doilea capacel. Gata cercelul! (Agatatorile le-am adus cu mine).

Finalul muncii mele arata cam asa!

9 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pt atata migala si ingeniozitate!si eu mi-am pierdut unul din cerceii de aur cu rubine si inca nu ma indur sa-l refac...inel pe cel care mi-a ramas!

Anonim spunea...

atita rabdare se rasplateste! asa ca ai tu multumirea , ca ai facut o mica vraja si totul e ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat , ba mi-as permite sa spun, ca cerceii sint mai frumosi acum, adauga si bucuria lui jeni, ai si fost rasplatita!!bravo!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Lumi - La tine chiar ca a fost o tragedie tanand cont de semnificatia enorma pe care o au acei cercei pentru tine... :(

@ Vergi - Este cea mai buna rasplata pe care o pot primi si care ma bucura imens!

Anonim spunea...

Catalina,nu stii cat de fericita sant in acest moment cand imi vad setul meu preferat care a fost salvat de o zana buna careia nu stiu cum sa-i multumesc pt promptitudinea si amabilitatea cu care a facut-o! Danke,danke,danke!Sau cum spun de obicei celor care ma ajuta:patria in veci recunoscatoare!Abia astept sa le am din nou aproape!Te sarut

Katja - stapana de Athos spunea...

@Geni - Cu cea mai mare placere! Sa le purtati cu bucurie si nu uitati de acele sigurante de cauciuc pentru cercei. Abia astept sa vad si primele creatii. ;)

Unknown spunea...

da' ce frumuseti faci tu cu manutele tale dibacite!!!!!
Ana

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Lazareii - Hehehehe, merci mult. ;) Stii ca inca mai am cateva din margelele din Canada?

Anonim spunea...

sunt foarte frumoase!te pricepi foarte bine

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Iza - Merci mult Iza! :x