joi, 21 mai 2009

Iute, iute rau de tot!


Recent, Laura m-a rugat, prin intermeniul Mariei, sa-i "fauresc" niste ardei iuti din FIMO pentru o petrecere tematica. Zis si facut! Am luat cutia cu ustensile, cea cu pachetelele din FIMO si m-am apucat de modelat. Una pereche cercei cu cate un ardei...


Un pandativ singurel...


Si inca doi ardei care se pot insira si ei pe un lant, de-o parte si de alta a pandativului, sugerand o "legatura de ardei picanti".


Pentru a da mai multa viata ardeilor, i-am vopsit cu lac de apa, atfel incat au stralucit nevoie mare in timpul sedintei foto la care au fost supusi.

Sa-i porti sanatoasa!


10 comentarii:

Maria Georgescu spunea...

am indraznit si-am muscat dintr-unul.
Sunt iuti - zici tu! Sunt foc - zic eu :)

tare interesanta ideea, oare viitoarei proprietare de ardei ii va place? daca nu, sa mi-i dea mie :)

Katja - stapana de Athos spunea...

@Maria - Hehehehe, ma bucur ca iti plac si chiar te-a tentat sa musti din ei. :) Sa inteleg ca vrei o "picanterie"? :D

vergi spunea...

intr-o zi ai sa ma aduci in situatia, ca nu mai scriu comentarii, pt. simplul motiv, ca nu gasesc cuvinte!! de unde iti tot vin atitea idei si mai ales cum reusesti sa le si realizezi, ramaine pt. mine, care oricum te-am vazut in actiune, un mare semn de intrebare, la care raspunsul ramine, multa admiratie!!!

Katja - stapana de Athos spunea...

@Vergi - M-ai facut sa rosesc precum ardeii din postul asta...
Iti multumesc mult de tot. Unele idei imi vin pur si simplu, altele sunt "induse" prin comanda, iar altele sut pur si simplu... inspirate! :)

Anonim spunea...

bravo, cata!sunt aproape la fel cu ardeii iutzi din bratzara purtata la ultimul picknick!cumparata de gata!oricum sunt foarte la moda la paris, poti sa-i spui fetei care ti-a dat comanda:-)

Katja - stapana de Athos spunea...

@Lumi - M-am gandit la tine cand i-am facut. Stiam ca ai si tu o bratara care arata super. Asa ca, daca vrei, iti asortez la ea o brosa. :D

Anonim spunea...

@cata:ce pacat ca nu esti aici, ca maine suntem invitati la o nunta si am sa port din nou bratara,la care ar fi mers brosa(desi nu stiu daca sunt din acelasi material) la fusta mea creatie personala(pe rosu si verde:-)!
oricum merci de propunere!

Katja - stapana de Athos spunea...

@Lumi - Faina fusta, am vazut-o. Sa o porti sanataoasa si iubita! :)

Anonim spunea...

merci!dac-ai vazut-o pe www.luminitza.ro acolo abia potzi sa-ti faci o parere;-)

Katja - stapana de Athos spunea...

@Lumi - Am vazut-o si pe blog si in boutique. :)