miercuri, 20 august 2008

Ardei capia cu branza

Acest tip de "aperitiv" poate fi servit in stare cruda sau, dupa o reteta greceasca asemanatoare, la cuptor. Alegerea este numai a voastra. Mie imi place pentru ca pe langa gustul foarte bun, este extrem de practica si usor de facut.

Ai nevoie de cativa ardei capia pe care sa-i tai transversal. Branza (ceva mai grasuta, iar pentru varianta greceasca se foloseste feta), crutoane, ceapa (preferabil verde daca mai gasesti pe la supermarket), patrunjel/marar, boia dulce si alte condimente dupa gustul si pofta ta.

Maruntesti bine branza, o amesteci cu crutoanele pe care le faci foarte, foarte mici, pui condimentele si ceapa taiata marunt si umpli ardeii capia. Decorezi cu patrunjel sau marar si boia. Poti servi preparatul asa sau poti sa-l pui la cuptor pentru 15 minute. Daca optezi pentru variata aceasta merge foarte bine asortat si un sos rosu usor picant.

P.S. Am experimentat si variata cu piept de pui in loc de branza. Am folosit fasiute taiate marunt de piept de pui (care a fost in prealabil fiert cu condimente). Am lasat preparatul mai mult timp la cuptor pana cand compozitia s-a rumenit un pic. POFTA BUNA!

P.S. 2 - Cartofii au fost folositi pe post de decor pentru a anima poza. Voi puteti servi o portie sanatoasa si normala de "inculpati". :)


Blogul s-a mutat aici!

Acest articol poate fi citit si aici.



9 comentarii:

Sebastian Cochinescu spunea...

Yummy! Îmi aduc aminte cu plăcere ce buuuuuuuni au fost! :)

Maria Georgescu spunea...

tre sa fie "iamiiii" dupa cum spui si tu, Sebi. promit sa incerc si eu retzeta Catalinei dar cu boia iute :) va tzin la 220

Vacantza frumoasa!

Anonim spunea...

Draga Katja,fiind eu intr-un concediu mai lung,lipsita de toate grijile pe care le am acasa,am acum mai mult timp sa"rasfoiesc"blogurile familiei si pot sa-ti spun ca am citit cu multa bucurie retzeta culinara a ta de azi,fiind eu mereu in cautare de retzete noi.Abia astept sa o experimentez,poate chiar aici,fiindca sunt convinsa ca e ceva"iamii,iamii".
Astept si alte retzete!!!

Anonim spunea...

scoate cartofii din decor sa ramana o reteta super pentru orice manechin:-)

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Sebastian - Asa-i ca au fost buni, buni, buni?

@Maria - Ai facut reteta? Cum ti-a iesit? Picanta? Ma bucur ca ai incredere in gusturile mele culinare.

@Viorica - Ma bucura faptul ca ai parte de o vacanta cu multa tihna si de mult meritata. Ai tot timpul din lume sa incerci reteta, dar sa-mi spui si cum ti-a iesit. Am sa mai pun si alte "nebunii" cat de curand.

@Lumi - Scoti cartofii din peisaj daca te crezi "manechinuita" sau papi cu o portie maaaaaaare de cartofi daca vrei sa te bucuri de combinatia gustului.

Maria Georgescu spunea...

da, am testat varianta feta+boia iute. un deliciu...
so, mai vreau retzete "traznite" de la tine.

ppk si bine te-ai intors din concediu!

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Maria - Yupyyyy! Ma bucur ca ti-a iesit ceva yamy-yamy. Eu chiar acum am terminat de mancat alt preparat "traznit" pe care l-am si pozat. Cand am timp, descarc pozele, scriu reteta si hopa sus pe blog.
Merci mult pentru urare, desi as fi vrut sa mai fiu inca in concediu!

Anonim spunea...

a fost foarte bun,am incercat si eu!

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Iza - Bine ai venit si pe blogul acesta! Ma bucura faptul ca ti-a placut reteta asta. Poate o rogi pe Cris sa-ti faca si tarta, ce zici?