luni, 19 ianuarie 2009

Hutza-hutza cu... barcutza

Stiu, pare ciudat, dar m-am gandit sa rup putin firul clasic al anotimpurilor si, desi afara e iarna toata ziua, eu fac un salt urias si ma regasezc intr-o zi de vara. Imaginati-va (ma refer aici la cititoarele blogului) ca afara este cald, un soare placut, adie putin vanticelul astfel incat aerul sa fie perfect respirabil. Costumul de baie e la datorie, ochelarii de soare pe ochi, palaria cu boluri maaaari pe cap, un sal vaporos va acopera umerii, cocktail-ul e delicios, valurile se aud cum se sparg de tarm... Ce lipseste din peisaj? A, da, o barcuta pe care sa ne regasim linistea unei dimineti de vara. OK. Se face. Da-ti-mi o traista, cateva bucati de material, ac, ata si foarfeca si in 30-45min se rezolva! ;)

Pentru inceput, faceti pe o hartie, daca va e mai usor asa, un model de barca. Dupa ce v-ati hotarat ca totul e pe gustul vostru, transferati-l pe triasta cu ajutorul unui creion normal (dar nu apasati prea tare, asta ca sa se poata spala) sau cu un creion din creta de croitorie. Desenul de pe traista este pur orientativ. Si aceasta pentru ca va trebui sa luati fiecare parte din barcuta si sa o decupati din materiale diferite.

Luati apoi cele 3 bucati decupate si asezati-le pe traista. Cu ajutorul acului si atei, le veti coase de aceasta asa cum am facut si eu mai jos. Catargul barcutei il puteti face dintr-o bucatica de snur mai gros.

Pentru un efect deosebit, puteti prinde o ancora (fie din plastic, din material, din metal... cum o gasiti) de o bucatica de lantisor "agatat" de barcuta.

7 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Frumoasa sacosa:)

Anonim spunea...

parcca ai simtit ca zilele astea mi-am inspectat lucrurile de concediu!! poate unde ne-am hotarit unde il facem si mai ales cind. Idee formidabila, sacosa eleganta de plaja! hai sa ne cautam un strand!

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Mamica de Sebestian - Multumeeesc mult de tot!

@ Vergi - Esti cu gandul la concediu? Si tu? Hihihi, vreau sa vina vara mai repede!

Anonim spunea...

Mi-ai dat o idee buna si am s-o aplic pe una din sacosele mele de plaja,care n-are niciun desen pe ea.Multumesc!

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Viorica - M-am gandit la sacosa ta de care ai pomenit intr-un post anterior (la cel cu aricii). Asa ca, la vara mai avem o barcuta!

Vergi, tu esti cea mai norocoasa, pentru ca ai si una "in carne si oase", cum s-ar zice... Chiar, anul acesta cand o lansati la apa? In ce luna ca venim si noi!

Anonim spunea...

simplu de tot.Noi facem concediu ultima saptamina din iulie si prima din august, in rest sintem acasa si am fi foarte bucurosi sa veniti. Barca ne asteapta cuminte in Roermond.

Katja - stapana de Athos spunea...

@ Vergi - Gata! Venim. ;)